ζητάω να με θες…


8c09ff3f87ad1506b2625e84dbf3c390
μυαλό σφηνωμένο, λείπουν τ’ αστέρια.
τ’ άφησα σε σένα;
κάπου με έχασα, αναμετριέμαι ακόμη με την διαδρομή.
φάρμακο γυρεύω γι’ αυτό που άγγιξες.
δεν ξέρω σε τι όρια να σε κλείσω.
των χειλιών μου, τα έσπασες.
μέσα μου περπατάς ιπποτικά, χωρίς σύνορα.
δεν γίνεται λες να σου δίνομαι έτσι;
πέφτω στις λέξεις σου και υποτάσσομαι.
γκρεμίζεις ζωές που δεν έζησα και σε λατρεύω.
αποστέλλω καθρέπτες για να με κοιτάς.
παραλήπτης το σώμα σου, με υπογράφει.
κόκκινο αλκοόλ σε καναπέδες ανίκανους προς διαγραφή λαθών.
αφήνω σημάδια στο μυαλό σου για να με ψάχνεις.
πόσες ανάσες μας χωρίζουν;
μέτρα τες και δωσ’ τες μου σε φιλιά.
κι εγώ θα τα ντύνω με κραυγές.
μικρές, κοφτές και επώδυνες.
ανατριχιάζω στα μάτια σου και στερεώνω φεγγάρια κι απόψε.
κι όσο για το ταξίδι, έβγαλες το εισιτήριο πριν από χρόνια.
απλά δεν ήξερες ότι θα ήταν δικό μου…

επιμύθιο
[ζητάω να με θες. πάρε δικό μου ό,τι δεν πίστεψες. θα το κάνω αληθινό και θα στο χαρίσω. τι άλλο να σου πω; έρωτας γεννιέσαι και μυρίζεις αγιόκλημα. πόση μυρωδιά ξόδεψες για να σε βρω; με άλλη τόση θα ντύσω το κορμί και θα σου παραδοθώ…]
©παπαδημητρίου βασιλική